Yhteiskanne -palvelu

Yhteiskanne vahingonkärsijöiden avuksi isompaa yritystä vastaan

Yhteiskanne -palvelu

Heikkilä & Co:n yhteiskanne on ainutlaatuinen tapa saada ryhmä vahinkoa kärsineitä yksityishenkilöitä ja yrityksiä yhteen niin, että hoidamme juttua heidän puolestaan suurta vastapuolta vastaan murto-osalla normaalista tuntiveloituksestamme. Olemme kiinnostuneita kuulemaan kaikista mahdollisista tilanteista, joissa yhteiskanne voisi olla mahdollinen.

Yhteiskanne -palvelusta

Heikkilä & Co:n ainutlaatuinen yhteiskannepalvelu on suunniteltu vahingonkärsijöiden avuksi tilanteessa, jossa tuntuu, että yksin on liian pieni haastamaan, kun vastapuolella on iso yritys. Yhteiskannepalvelumme sisältää yhdistelmän erilaisia alla lueteltuja palveluita:

  • Vahingonkärsijöiden oikeudellisen aseman selvittämisen
  • Jutun perusteiden tutkimisen
  • Neuvottelut vastapuolen kanssa
  • Oikeusturvavakuutushakemukset
  • Ulkopuolisten asiantuntijoiden hankkimisen ja lausuntopyynnöt
  • Vaatimusten esittämisen vastapuolelle
  • Haastehakemukset
  • Oikeusprosessien läpiviennit
  • Vahingonkärsijöiden edustamisen oikeudessa
  • Säännöllisen tiedottamisen
  • Sovintosopimusten laatimisen

Yhteiskanne – palvelun toimitusaika

Yhteiskanne -juttua ryhdytään edistämään heti, kun on saatu sopivan kokoinen ryhmä vahingonkärsijöitä koottua. Ryhmän koko riippuu jutun luonteesta.

Yhteiskanne  – palvelun hinta

Yhteiskanne -palvelun hinta asiakkaallemme muodostuu kahdesta muuttujasta: tuntiveloituksesta ja onnistumispalkkiosta. Keskimääräinen tuntiveloituksemme yhteiskanteissa on huomattavasti normaalia tuntiveloituksestamme matalampi ja mahdollinen onnistumispalkkio muodostaa merkittävän osan kokonaispalkkiostamme.

Yhteiskannejuttujen vaatima työmäärä on aina erityisen hankalaa ennakoida. Ole siis yhteydessä ja keskustellaan tapauksesta.

Onko sinulla mahdollinen yhteiskanne?

Murto-osalla normaalista tuntiveloituksesta
Ota yhteyttä sitoumuksetta

Luotettava valinta

9/10 suosittelee
Jatkuvan asiakastyytyväisyysseurantamme mukaan

Yhteiskanne – yksinkertaistettu prosessi – siviilikannejuttu

  • 1

    Perusteet

    • Alustava juridinen arvio
    • Analyysi tapauksesta
  • 2

    Vahingonkärsijät

    • Etsimme mahdollisia vahingonkärsijöitä
    • Kokoamme ryhmän
  • 3

    Perehtyminen ja vaatimus

    • Syvempi perehtyminen tapaukseen
    • Vaatimusten esittäminen
  • 4

    Neuvottelut

    • Pyrimme neuvottelemaan vastapuolen kanssa
    • Saadaan osapuolia tyydyttävä ratkaisu
    • Tehdään sovintosopimus
    • Juttu päättyy tai
    • Ei saada sovintoa aikaiseksi
  • 5

    Tuomioistuin

    • Asia käsitellään tuomarin johdolla
    • Saadaan tuomio
    • Juttu päättyy tai
    • Asia viedään seuraavaan oikeusasteeseen

Ota yhteyttä

Ensimmäinen puhelu on veloitukseton kartoituspuhelu.

Lähipalvelupisteet:
Helsinki (Vantaa ja Espoo) | Turku | Tampere | Rauma | Uusikaupunki

Etäpalveluna:
Lahti | Jyväskylä | Vaasa | Kuopio | Seinäjoki | Lappeenranta | Hämeenlinna | Kouvola | Mikkeli | Joensuu | Oulu | Rovaniemi

Jani Karlsson

010 289 9407

Tarvekartoitus ja myynti

Yhteiskanne – yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta suurta vastaan

Mikä on Heikkilä & Co:n yhteiskanne?

Yhteiskanne on tapa saada ryhmä yksityishenkilöitä, yrityksiä, yhteisöjä tai kaikkia edellisiä yhteen asiakkaiksemme niin, että hoidamme juttua heidän puolestaan yhtä suurta vastapuolta vastaan.

Yhteiskannejutuissa vastapuolella on yksi ja sama yritys tai yhteisö ja kaikkien ryhmän jäsenten perusteena omalle vaatimukselleen ovat samat tai hyvin samankaltaiset seikat.

Yhteiskanne ei välttämättä johda kanteen jättämiseen ja oikeusprosessiin, vaan asia voi päättyä myös sovintoon.

Millaisiin tapauksiin Heikkilä & Co:n yhteiskanne sopii?

Yhteiskanne voi sopia tapauksiin, jota täyttävät alla olevat kriteerit:

  • Yhden vahingonkärsijän taloudellinen intressi on tyypillisesti yli 10 000 euroa
  • On koottavissa isompi ryhmä vahingonkärsijöitä
  • Juttutyyppi on riita-asia tai rikosasia
  • Juttu voi liittyä seuraaviin: vakuutukset, sijoitukset, rakennusvirheet, sopimustulkinnat, palkkaepäselvyydet, kartellihinnoittelu jne.

Onko Heikkilä & Co:n yhteiskanne sama kuin ryhmäkanne?

Ryhmäkanne ei ole sama kuin Heikkilä & Co:n yhteiskanne. Ryhmäkanne on riita-asioiden käsittelyyn keskittyvä kannemuoto, joka on kuluttaja-asiamiehen käynnistämä. Tässä kannemuodossa kuluttaja-asiamies edustaa ryhmää kuluttajia erityyppisissä riita-asioissa. Ryhmäkannetta säätelee ryhmäkannelaki.

Heikkilä & Co:n yhteiskanne vs. ryhmäkanne?

Heikkilä & Co yhteiskanne Kuluttaja-asiamiehen ryhmäkanne
Kantaja eli se kenellä intressi Yksityishenkilö, yritys tai muu yhteisö Yksityishenkilö
Vastapuoli Yritys tai muu vahingonaiheuttaja Yritys
Jutun tyyppi Riita-asia tai rikosasia Riita-asia
Kantajan edustaja Heikkilä & Co:n juristit Kuluttaja-asiamies
Jutun kulujen maksaja Asiakas tai vakuutusyhtiö Kuluttaja-asiamies

Heikkilä & Co:n yhteiskanne -jutut

Miksi valita Heikkilä & Co hoitamaan asiaanne?

  • Yhdeksän asiakastamme kymmenestä suosittelisi meitä ystävälleen tai liiketuttavalleen (katso palautekyselymme tuloksia).
  • Kiinteistölakimiehemme ja yritysjuristimme hoitavat noin 600 erityyppistä juttua vuodessa, eli tietoa ja osaamista on kertynyt koko lakimiestiimille.
  • Kaikilla kiinteistölakimiehillämme ja yritysjuristeillamme on koko tiimin tieto ja kokemus käytettävissään.

Jätä yhteydenottopyyntö

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.