Janne Harju

Asiakkuusvastaava

Toimin Heikkilä & Co:ssa asiakkuusvastaavana. Päivittäiset työtehtävät liittyvät pääsääntöisesti asiakasrajapinnassa toimimiseen yhdessä myyntijohtajamme Jani Karlssonin kanssa. Yhteistyö Janin kanssa ulottuu muutamien vuosien päähän, jolloin vielä opiskelin liiketaloutta Vaasan ammattikorkeakoulussa. Sittemmin olemme koeponnistaneet erilaisten projektien kautta ja tehtäväni jalostui 2022 aikana buukkauksesta huomattavasti laajemmaksi kokonaisuudeksi.

Työuraani luonnehtisin kohtuullisen monipuoliseksi. Vaikka pääpaino on pitkälti ollut myynnissä sekä asiakaspalvelussa niin paljon on tehty myös toimiston ulkopuolella erilaisten asennusten ja rakennusalan työtehtävien tiimoilta. Myyntiä olen tehnyt laidasta laitaan ja ehkä mieleenpainuvimpana kokemuksena sanoisin ns. luukuttamisen eli ovelta ovelle kiertämisen – mielenkiintoista ja opettavaista aikaa niin hyvässä kuin huonossa.

Vapaa-aikani vietän tyttöystäväni sekä liian lukuisten harrastusten parissa. Sulan veden aikaan vapaa-aika kuluu pitkälti kalastellessa ja kuvatessa niin diginä kuin filminäkin. Kotosalla aika kuluu pieniä käyttöesineitä metallista ja nahasta näpertäessä sekä kuvaamaani materiaalia kehittäessä ja editoidessa. Takomaankin yritän aina mahdollisuuksien mukaan päästä silloin kun kursseja satutaan järjestämään.

Yleiskatsaus

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Syyt miksi erityisesti HYVÄKSYISIT evästeet ovat:
• Voit aloittaa CHATin asiakaspalveluumme kanssa. Jos hylkäät, CHAT palvelu ei toimi.
• Sinua ei voida tunnistaa, vaikka hyväksyisit ne.

Välttämättömät evästeet

Nämä tulee olla aina päällä mm. siksi, että saat sumenkielisen sivuston automaattisesti käyttöösi.

Kolmansien osapuolien evästeet

Sivustomme käyttää evästeiden avulla kolmansien apuohjelmia mm.:
• tarjotakseen CHAT palvelun kävijöille
• kerätäkseen tietoa anonyymisti sivuston käytöstä kuten suosituimmat sivut, suosituimmat sisällöt, kävijämäärät jne.
• pystyäksemme tarjoamaan paremman käyttäjäkokemuksen sivustollamme.